IBM je izradio softver koji bi trebao poslovnim korisnicima olakšati snalaženje u gomili e-mailova. U posljednje vrijeme sve više kompanija želi olakšati korisnicima snalaženje u gomili e-mail poruka, a logično je da će prvi korisnici nekog takvog rješenja biti poslovnjaci koji dnevno primaju više stotina e-mailova. Proteklog mjeseca svoju je viziju modernog i pametnog e-mail klijenta objavio Google, a ovog tjedna sličnu stvar pokreće i IBM.
IBM-ovo se rješenje zove Verse, a namijenjeno je prije svega ranije spomenutim poslovnim korisnicima. Središnje mjesto u promišljanju novog pogleda na organizaciju elektroničke pošte u ovom je slučaju imala produktivnost, pa bi Verse trebao omogućiti korisnicima brže obavljanje dnevnih zadataka umanjujući količinu “smeća” u inboxu. Nadalje, Verse se prilagođava korisniku, uči razlikovati bitno i nebitno, i automatski postavlja prioritete, a sve funkcije uklopljene su u moderno i jednostavno grafičko sučelje. Sustav radi na mobitelima ili putem web sučelja. Zainteresirani korisnici mogu se putem njihovih web stranica prijaviti za isprobavanje Versea. Početkom sljedeće godine, kad krene u punu primjenu, Verse će se naplaćivati po tzv. freemium modelu.