IBM će u suradnji s Twitterom analizirati podatke s tog popularnog servisa te ih pretvoriti u korisne podatke za Twitterove enterprise klijente.
Twitter će uskoro započeti s praksom davanja velikih količina podataka i sadržaja u ruke IBM-a, koji svakoga dana nastaje preko njihove popularne microblogging platforme. Potonja tvrtka će taj sadržaj analizirati te pretvoriti u korisne podatke koji će poslužiti Twitterovim enterprise klijentima. Prikupljeni podaci dat će uvid u razmišljanja potencijalnih korisnika, pomoći u razvoju novih popularnih proizvoda i servisa te predvidjeti moguće nagle promjene na tržištu i u raspoloženju oko nekog proizvoda. IBM će podatke s Twittera ponuditi u obliku usluga u oblaku kao što je IBM Watson Analytics, koja klijentima dostavlja potrebnu analitiku i vizualizaciju podataka. Twitter i IBM će zajednički raditi na rješenjima namijenjenima enterprise tržištu te težište staviti na područja kao što je prodaja, marketing i odnos s potrošačima.